14 lutego prowadziłam kolejną sesję . Uczniowie czekali zniecierpliwieni. Chętnie wypowiadali się na temat konfliktów i kłótni, które zachodzą między nimi i rodzicami oraz między kolegami.
![]() |
| Dominika i Paweł przedstawiają swoje żądania. |
![]() |
| Kinga i Klara podczas rozwiązywania konfliktu. |
![]() |
| Natalia i Wiktoria określają swoje potrzeby. |
![]() |
| Szymon i Dominika określili swoje potrzeby i zgodnie osiągnęli cel. |
![]() |
| Dominika opowiada do czego może służyć kuferek. |
![]() |
| Nazywanie emotikonów. |
![]() |
| Samodzielne wybieranie emotikonów odpowiednich do fragmentu opowiadania. |
![]() |
| Dominika wyjaśnia jak mogła się czuć Julka. |
![]() |
| Romek na gałązce logicznej. |









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.