piątek, 21 lutego 2014

10 lutego 2014r uczniowie klasy III zostali zapoznani z Kuferkiem Tajemnic oraz główną bohaterką Julką. Dokładnie omówiono materiały (chmurki, emotikony, karty z piktogramami i karty pracy z symbolami i nazwą opowiadań). Podczas zajęć uczniowie byli bardzo zainteresowani przedstawionymi pomocami dydaktycznymi, szczególnie chmurką ( narzędziem do rozwiązywania problemów).
14 lutego prowadziłam kolejną sesję . Uczniowie czekali zniecierpliwieni. Chętnie wypowiadali się na temat konfliktów i kłótni, które zachodzą między nimi i rodzicami oraz między kolegami.
Dominika i Paweł przedstawiają swoje żądania.
                                      
Kinga i Klara podczas rozwiązywania konfliktu.

Natalia i Wiktoria określają swoje potrzeby.
                                             
Szymon i Dominika określili swoje potrzeby i zgodnie osiągnęli cel.
                           
  Dominika opowiada do czego może służyć kuferek.
                                     
Nazywanie emotikonów.
                                                            
Samodzielne wybieranie emotikonów odpowiednich do fragmentu opowiadania.
           
Dominika wyjaśnia jak mogła się czuć Julka.
                                             
Romek na gałązce logicznej.
                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.